پلاژن تراپی روشی واقعا مواثر برای مشکلات پوستی

پلاژن تراپی روشی واقعاً موثر برای مبارزه با مشکلات پوست و نشانه های پیری است آنهم با کمترین تهاجم و بدون نیاز به جراحی در اختیار شما قرار می دهد. این درمان نوین و پیشرو تکنولوژی های مختلفی از جمله TriPollar Tightening Skin ، DMA و RFF Trifractional Resurfacing را با هم ترکیب می کند تا بتواند با کشیدن پوست و تحریک آن به تولید کلاژن ، پوست را وادار به بازسازی مجدد خود کند .
روند درمان با دستگاه پلاژن در سه مرحله اصلی صورت می پذیرد:
حرارت رسانی : انرژی ساطع شده توسط دستگاه بافت های چربی زیر پوست را گرم می کند. این اثر حرارتی روند عادی متابولیسم چربی را تشدید می کند و از این طریق روند دفع آن از سلول ها را تسریع می نماید. در این مرحله از هندپیس اکسیژن رسان که وظیفه ی پاکسازی و تمیز کردن سطح پوست را دارد استفاده می شود .
آزاد سازی : خارج شدن چربی ناحیه تحت درمان را روشن تر می کند. همچنین سلول های چربی آزاد شده به غذای سلول های پوست تبدیل می شوند. به این صورت نه تنها چربی زیرپوستی از بین می رود، بلکه با بهبود تغذیه سلول ها روند متابولیکی آنها نیز بهتر می شود.
بازسازی/شکل دهی و صاف کردن پوست : انرژی متمرکز پلاژن با تحت تاثیر قرار دادن لایه های عمیق تر پوستی آن را به تولید کلاژن تحریک می کند. تولید کلاژن در همان آن به پوست این امکان را می دهد تا کمی بیشتر کشیده شده و صاف تر به نظر برسد.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *